Κοιτάζω, όσο αντέχω βέβαια, τις δαπίτικες φοιτητικές αφίσες με λολίτες ξέκωλες πορνοσταρλετίτσες, που καλούν είτε σε υποδοχή πρωτοετών, είτε σε διασκέδαση καπιταλιστικά θεμιτή, υπό τον τίτλο «PARTY ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΗ».
Το ζαχαρωτό της ξετσιπωσιάς
Της Λιάνας Κανέλλη
οιτάζω, όσο αντέχω βέβαια, τις δαπίτικες φοιτητικές αφίσες με λολίτες ξέκωλες πορνοσταρλετίτσες, που καλούν είτε σε υποδοχή πρωτοετών, είτε σε διασκέδαση καπιταλιστικά θεμιτή, υπό τον τίτλο «PARTY ΜΩΡΗ ΑΡΡΩΣΤΗ». Εχουν κοσμήσει και κοσμούν τους τοίχους και τις κολώνες των πανεπιστημίων της χώρας, χρόνια τώρα, ρυπαίνοντας με τη σεξουλιάρικη δήθεν προκλητική φθινοπόρνικη και πάντα με πρωταγωνίστριες γυναίκες, πολλά πράγματα πέραν του ακαδημαϊκού χώρου. Είναι η συνεχώς διδασκόμενη στο σύστημα της ελεύθερης αγοράς έννοια του πετυχημένου πτυχιούχου καριερίστα που σε πρώιμη ηλικία επιτυχίας, φοιτητής ακόμα, μαθαίνει ότι το κερασάκι στην τούρτα ενός πετυχημένου πάρτυ είναι εκτός από την προσφορά ποτών και φαγητών και η …εκούσια προσφορά γυναικών. Συμφοιτήτριες ή όχι δεν έχει σημασία στα δαπίτικα πάρτυ. Αυτό το μάθημα, αν το παρακολουθήσεις έγκαιρα και σωστά, οδηγεί με αλγοριθμική ακρίβεια στην υπέρτατη καταξίωση στις μεγαλύτερες ηλικίες. Και τους υγιείς και τα ραμολιμέντα. Γιατί πολύ απλά ξεκινάς σταδιοδρομία με νεανικά πάρτυ μωρή άρρωστη και καταλήγεις πλούσιος πορνόγερος, και μάλιστα μοντέρνας κοπής, όχι Χέφνερ με λαγουδάκια του playboy, ούτε Μπερλουσκόνι με μπούγκα μπούγκα πάρτυ με δεκαεξάχρονες, αλλά sugar daddy.
Αυτός ο όρος είναι κυριολεκτικά το ζαχαρωτό της ξετσιπωσιάς. Είναι από τα ματωμένα διαμάντια της διαφημιστικής γλώσσας των υπονοούμενων. Που οδηγεί μάλιστα αυτή η γλώσσα, που δεν έχουμε μελετήσει και ξεσκεπάσει όσο πρέπει οι κομμουνιστές, και στην προώθηση της «ιδεολογίας» περί καλού και κακού καπιταλισμού. Το daddy αφορά και περιγράφει άντρα τουλάχιστον σε ώριμη ηλικία ή και καλοδιατηρημένο γέρο που είναι πετυχημένος, διάσημος ή πολύ γνωστός. Η σχέση είναι με γυναίκα ή κορίτσι, τώρα πλέον και με άντρα ή αγόρι, πολύ νεότερο του daddy. Το sugar τώρα. Είναι το χρήμα, ρευστό, συνήθως μετρητό, ή είδη πολυτελείας απρόσιτα σε νέους ή πιτσιρίκια που ορέγονται αλλά δεν μπορούν να τ’ αποκτήσουν. Εχει σαφώς ταξικό πρόσημο αυτή η σχέση. Το sugar είναι ο εξωραϊσμός του λεφτά, του παλιού πορνόγερου, που μαζί με την πατρικότητα του daddy παρουσιάζει τη σχέση ως… ενισχυτική, προστατευτική, χορηγική. Ο πλούσιος πατερούλης με τα πολλά λεφτά πληρώνει για τις σπουδές, τα ταξίδια, τα όνειρα, νεαρά άτομα με αντίτιμο τη συντροφιά τρόπαιο και το σεξ για …καλό σκοπό.
Αν γυρίσουμε λίγο πίσω το ρολόι, θα θυμηθούμε τη Μέριλιν Μονρόε, το πιο πετυχημένο κατασκευασμένο στο Χόλιγουντ σύμβολο του σεξ που αντέχει μέχρι σήμερα, να τραγουδάει σαν γατούλα σε οίστρο, ζαχαρώνοντας τον Αμερικανό Πρόεδρο Κένεντι ως δώρο γενεθλίων του, my heart belongs to daddy, η καρδιά μου ανήκει στον μπαμπάκα. Ετσι γεννιέται ο sugar daddy. Και σεξ είχε και δραματικό τέλος. Εδώ μια υπενθύμιση ειδικά για όσους τόλμησαν να μιλήσουν για σεξισμό του ΚΚΕ κι άλλα τέτοια ασύστολα της κλασικής προεκλογικής επιθετικότητας των αστών απέναντι στο Κόμμα που επιμένει να έχει και μάτια και αυτιά, να βλέπει και να ακούει τη σαπίλα τους και φωνή να την καταγγέλλει. Sugar daddy οι αστοί δεν θα πουν ποτέ έναν πλούσιο που παντρεύεται μια τριάντα ή σαράντα χρόνια μικρότερή του γόνο καλής οικογένειας. Θα μιλάνε για μεγάλο και παράξενο έρωτα, κρυφές πτυχές της γοητείας του και τα μυστήρια της φύσης. Αμα έχεις λεφτά κόβεις τα ζαχαρωτά για να είσαι πάντα κομψός και ικανός για όλα. Και γίνεσαι χορηγός σπουδών, φοιτητή ή φοιτήτριας με το αζημίωτο. Ξετσιπωσιά.