Αεροπλάνο προσγειώθηκε στο Εδιμβούργο αντί για το Ντίσελντορφ – «Συγγνώμη» για τη λάθος προσγείωση

Ενώ νόμιζαν ότι είχαν μόλις προσγειωθεί στο Ντίσελντορφ, στη Γερμανία, οι επιβάτες ενός αεροσκάφους της βρετανικής αεροπορικής εταιρείας British Airways βρέθηκαν στο… Εδιμβούργο, στη Σκωτία, σε απόσταση 800 και πλέον χλμ από τον προορισμό τους.

Οι επιβάτες του αεροπλάνου, που είχε αναχωρήσει από το Λονδίνο, δεν αντιλήφθηκαν την «περιπέτειά» τους, παρά μόνο κατά τη διαδικασία προσγείωσης στο Εδιμβούργο.

Αφού προχώρησε σε ανεφοδιασμό καυσίμων, το αεροπλάνο ξεκίνησε εκ νέου, αυτή τη φορά, με προορισμό το Ντίσελντορφ, σε διαμετρικά αντίθετη κατεύθυνση, όπου προσγειώθηκε με καθυστέρηση άνω των τριών ωρών.

«Εργαζόμαστε αυτή τη στιγμή με την εταιρεία WDL Aviation, που πραγματοποίησε αυτήν την πτήση για λογαριασμό της British Airways, ώστε να καθορίσουμε τον λόγο για τον οποίο κατατέθηκε λάθος σχέδιο πτήσης» είπε ένας εκπρόσωπος τύπου.

Σύμφωνα με τη Σόφι Κουκ, μια επιβάτισσα, η αναμονή εντός του αεροσκάφους στο Εδιμβούργο ήταν «άκρως αποκαρδιωτική».

«Οι τουαλέτες ήταν κλειδωμένες και δεν μας παρείχαν ούτε ένα γεύμα» κατήγγειλε η ίδια στο BBC.

British Airways: «Συγγνώμη» για τη λάθος προσγείωση

Η British Airways αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από δεκάδες επιβάτες της, αφού αεροσκάφος που θα πραγματοποιούσε μια υποτίθεται σύντομη πτήση από το Λονδίνο στο Ντίσελντορφ κατέληξε στο Εδιμβούργο, 965 χιλιόμετρα μακριά, προφανώς λόγω σφάλματος του πληρώματος.Το πλήρωμα χρησιμοποίησε λάθος σχέδιο πτήσης: αντί να ακολουθήσει πορεία προς τον Ρήνο, πέταξε προς την αντίθετη κατεύθυνση, ως την πρωτεύουσα της Σκοτίας.

Κατά την BA, το αεροσκάφος, ένα BAe-146, χωρητικότητας 96 θέσεων, χειριζόταν πλήρωμα της γερμανικής εταιρείας τσάρτερ WDL Aviation για λογαριασμό της. Το αεροσκάφος και το πλήρωμά του εκτελούσαν υπεργολαβία, που ανέλαβαν με μια διαδικασία γνωστή στην αεροπορική βιομηχανία με τον όρο wet lease («μίσθωση με πλήρωμα»).  «Συνεργαζόμαστε με τη WDL Aviation, η οποία εκτέλεσε αυτή την πτήση για λογαριασμό της British Airways, προκειμένου να εξακριβωθεί γιατί υπεβλήθη λάθος σχέδιο πτήσης», τόνισε ο βρετανικός αερομεταφορέας σε ανακοίνωσή του.  «Ζητήσαμε συγγνώμη από τους πελάτες μας για αυτό το πρόβλημα στο ταξίδι τους και θα επικοινωνήσουμε μαζί τους και προσωπικά», συμπλήρωσε.

ΑΠΕ

Σχολιάστε

Η διευθυνση email σας ΔΕΝ θα δημοσιοποιηθεί(ενημερωθείτε για την πολιτική ανάρτησης σχολίων στο fouit.gr απο εδώ) *

*

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.