Με ποιον τρόπο οι “κόφτες” στις βάσεις θα βοηθήσουν την παιδεία; (του Δημήτρη Μητσόπουλου)

δεν έχω καταλάβει με ποιον τρόπο οι κόφτες στις βάσεις θα βοηθήσουν την παιδεία
το δικό μου το απλοϊκό μυαλό εκτιμά ότι στα πανεπιστήμια πρέπει να μπαίνεις πιο εύκολα από ότι βγαίνεις, όχι το αντίθετο, έτσι γίνεται σε όλον τον κόσμο, στα πανεπιστήμια δουλεύουν σκληρά και καθημερινά
εδώ αντί να φτιάξουν ένα απαιτητικό πρόγραμμα σπουδών σκληραίνουν την εισαγωγικές εξετάσεις, τα παιδιά μπαίνουν ξεζουμισμένα από την προετοιμασία, γνωρίζοντας πως αφού πέρασαν μπορούν να ησυχάσουν τώρα και με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, εύκολα ή δύσκολα, κάποια στιγμή θα αποφοιτήσουν, πως οι κόφτες θα το αλλάξουν αυτό;
οι εισακτέες εξετάσεις είναι αυτό που λένε, εισακτέες εξετάσεις, κατατακτήριες, όχι κριτήριο φοίτησης, εξετάσεις δίνουν όσοι μπορούν να φοιτήσουν, το πόσοι θα περάσουν εξαρτάται από τις θέσεις που υπάρχουν στις σχολές, τι δουλειά έχουν οι κόφτες σε κατατακτήριες εξετάσεις
πως θα ελαττώσουν το χρόνο και χρήμα σε φροντιστήρια, το αντίθετο, θα μεγαλώσει η ανάγκη αφού θα γίνει δυσκολότερη η προετοιμασία για σκληρότερες εξετάσεις
πως θα έχουμε καλύτερους αποφοίτους αφού όσοι κόπηκαν θα συνεχίσουν σε σχολές μικρότερης αξίας
πως θα γλυτώσουν χρήματα οι γονείς αφού θα πληρώνουν εκτός από τα φροντιστήρια και τις σχολές
δεν είναι το θέμα αν χρειάζονται αλλαγές, αλλαγές χρειάζονται, οι αλλαγές που γίνονται όμως εξυπηρετούν το σκοπό που γίνονται, αν ο σκοπός είναι η βελτίωση της παιδείας εγώ προσωπικά δεν βλέπω πως θα γίνει αυτό