Τις τελευταίες μέρες γινόμαστε και πάλι μάρτυρες προσπάθειες υποβάθμισης ενός σχολείου γειτονιάς. Αν κάτι χαρακτηρίζει τις προθέσεις της πρωτοβάθμιας αυτό είναι η προχειρότητα. Δεν είναι δυνατόν να
μετακινείς μια και μόνο τάξη και ειδικά την έκτη, “προσωρινά”. Τι σε αυτόν τον τόπο γίνεται προσωρινά;
Είναι γεγονός πως η συρρίκνωση των μαθητών σε όλον το νόμο είναι μια πραγματικότητα, η λύση όμως δεν είναι οι σπασμωδικές κινήσεις. Με ποια λογική μεταφέρεις την έκτη τάξη του 6ου Δημοτικού και για ποιο λόγο να δίνεις οδηγία προς συγκεκριμένο σχολείο;
Θέλουμε τις γειτονιές ζωντανές. Αν το πρόβλημα είναι μια τάξη τότε το θέμα είναι εύκολο, όμως δεν είναι αυτό.
Με έμμεσους εκβιασμούς δεν βρίσκονται λύσεις, όποιος θέλει να βρει πραγματικές λύσεις εφαρμόζει χωρίς εξαιρέσεις το χωροταξικό, όλα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.
μετακινείς μια και μόνο τάξη και ειδικά την έκτη, “προσωρινά”. Τι σε αυτόν τον τόπο γίνεται προσωρινά;
Είναι γεγονός πως η συρρίκνωση των μαθητών σε όλον το νόμο είναι μια πραγματικότητα, η λύση όμως δεν είναι οι σπασμωδικές κινήσεις. Με ποια λογική μεταφέρεις την έκτη τάξη του 6ου Δημοτικού και για ποιο λόγο να δίνεις οδηγία προς συγκεκριμένο σχολείο;
Θέλουμε τις γειτονιές ζωντανές. Αν το πρόβλημα είναι μια τάξη τότε το θέμα είναι εύκολο, όμως δεν είναι αυτό.
Με έμμεσους εκβιασμούς δεν βρίσκονται λύσεις, όποιος θέλει να βρει πραγματικές λύσεις εφαρμόζει χωρίς εξαιρέσεις το χωροταξικό, όλα τα υπόλοιπα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις.
Ανάστατη η Καλλιθέα με την πρόθεση να υποβαθμιστεί το δημοτικό σχολείο (φωτογραφίες)
Εργατικό Κέντρο Καστοριάς: Όχι στην υποβάθμιση δημοτικών σχολείων
Κοσμάς Βαρσάμης: Οι κάτοικοι της Καλλιθέας δεν είναι δημότες δεύτερης κατηγορίας