Κόσμος

influencers: Πόσα «βγάζουν», πώς κατατάσσονται, πώς τους «ξεσκεπάζει» η ΑΑΔΕ – Γιατί απειλούνται από το AI

Όταν ο/η influencer παρέχει τις υπηρεσίες του προβλεπόμενα, τηρώντας κανονικά μια ατομική επιχείρηση, τότε ορίζεται ως ένας -κατά κάποιον τρόπο- διαφημιστής ο οποίος προχωρά σε τοποθέτηση προϊόντων με σκοπό το κέρδος.

Αναφορικά με τον Κωδικό Αριθμό Δραστηριότητας στον οποίο «υπάγεται» και τον οποίο χρησιμοποιεί, κατά βάση εφαρμόζεται ο κωδικός 70.22.13.05 με την περιγραφή – επεξήγηση: «Υπηρεσίες συμβούλου σε θέματα προώθησης πωλήσεων».

Εύλογα γεννάται το ερώτημα ποιοι και γιατί τελικά «πληρώνουν» τους εν λόγω «διαφημιστές», κάτι το οποίο ζητά επιτακτικά απάντηση μετά και την γνωστοποίηση της περίπτωσης γνωστής Ελληνίδας που είχε αποκρύψει 350.000 ευρώ και «έπεσε στα δίχτυα» της ΑΑΔΕ.

Με δεδομένο ότι ο influencer είναι μια σύγχρονη μορφή πλασιέ, που «πουλά» το προϊόν / υπηρεσία εντάσσοντάς την στη σφαίρα της ιδιωτικής ζωής του -προβάλλοντάς το δηλαδή στην καθημερινότητά του-, όλα -και κυρίως η αμοιβή του- εξαρτώνται από το πόσο δημοφιλής είναι.

Οι τιμές ανά… story και post

Οι τιμές ξεκινούν από τα 500 ευρώ για ένα story στο Instagram και φτάνουν ακόμα και τις 10.000 ευρώ για μία δημοσίευση (post) για τους «κορυφαίους» του influencing στην Ελλάδα. Σημειώνεται πως στη λίστα περιλαμβάνονται κατά βάση άτομα δημοφιλή στη νεολαία, καλλιτέχνες, παρουσιαστές, μοντέλα, αθλητές, αλλά κυρίως άτομα που προσεγγίζουν τα κοινά τους εξαρχής μέσα από τισ πλατφόρμες (λ.χ. το TikTok) και κατόπιν μέσα από τα παραδοσιακά ΜΜΕ.

Σε αυτό οφείλεται και το ότι… η συνεχεια στο  ertnews.gr

Back to top button