Καστοριά

ΔΕΔΔΗΕ Καστοριάς: Προσοχή τηλεφωνικές απάτες – Παρουσιάζονται ως δήθεν υπάλληλοι

Το τελευταίο διάστημα έχουμε γίνει αποδέκτες αναφορών από χρήστες για τηλεφωνικές κλήσεις από αγνώστους, οι οποίοι τους παρουσιάζονται ως δήθεν υπάλληλοι του ΔΕΔΔΗΕ και με την πρόφαση ότι χρειάζεται να κάνουν επίσκεψη στην οικία τους για την επίλυση κάποιου τεχνικού θέματος.

Πλήθος παρόμοιων τέτοιων περιστατικών μας έχουν γίνει γνωστά τον τελευταίο καιρό και μας έχουν θορυβήσει ιδιαίτερα, καθώς αποδέκτες των κλήσεων αυτών είναι πολλές φορές ηλικιωμένοι άνθρωποι, οι οποίοι είναι και οι πιο ευάλωτοι.

Κανένα συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ ή των Αναδόχων (εργολάβων) του δεν θα ζητήσει να εισέλθει στην οικία του πελάτη, παρά μόνο για να εκτελέσει εργασίες μέχρι τη διάταξη του μετρητή του, σημείο στο οποίο πρέπει να έχει πρόσβαση αν πάσα στιγμή.

Τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ διακρίνονται ενδυματολογικά από τις επίσημες στολές με το λογότυπο της εταιρίας όπως επίσης και με αντίστοιχα διακριτικά στα οχήματα.

Το ίδιο ισχύει και για τα συνεργεία των Αναδόχων του ΔΕΔΔΗΕ.

Είναι επίσης όλοι υποχρεωμένοι να φέρουν υπηρεσιακές ταυτότητες.

Σε περίπτωση που κληθείτε από κάποιον και δεν είστε σίγουροι αν είναι υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ ή των Αναδόχων του (εργολάβων) μπορείτε να τηλεφωνήσετε στο 24670-87810 για περισσότερες πληροφορίες.

Με το παρόν θέλουμε, να επιστήσουμε τη προσοχή των χρηστών για τέτοιες κακόβουλες κλήσεις από αγνώστους που σκοπό έχουν την εξαπάτηση τους.

Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
Διευθυντής Περιοχής Καστοριάς

Back to top button